Pelerinajul se va desfăşura pe durata a şase zile, participanţilor le este oferită garanţia unui program spiritual şi catehetic corespunzător, bine stabilit, cu o desfăşurare conformă cu metodologia pastorală a Bisericii. Este un traseu echilibrat, cu distanţe zilnice judicios calculate şi repartizate, pentru a nu obosi mai mult decât este necesar şi pentru ca întreaga atenţie să rămână orientată spre o trăire spirituală cât mai profundă a experienţei de pelerinaj. 

 

Programul pelerinajului:

   Ziua 1 - vineri, 18 noiembrie 

  Ora 11:00 întâlnirea cu însoţitorul  grupului la Aeroportul Internaţional Avram Iancu, Cluj-Napoca pentru îmbarcare pe zborul Companiei Wizz Air cu destinaţia Roma. Decolare  la  ora 13:00, sosire la Roma Aeroportul Ciampino la ora 13:55. Transfer cazare cu mijloacele de transport în comun. Cazare în Roma Hotel 3*, camere cu 2 paturi.

  După-amiază tur pietonal: Piazza San Pietro, Castel Sant`Angelo, Piazza Navona, Fontana di Trevi, Piazza Venezia, Monumentul lui Vittorio Emmanuele.

   Ziua 2 - sâmbătă, 19 noiembrie

   După micul dejun, vizităm: Muzeele Vaticane şi Capela Sixtină  (taxă intrare:16 €).

   Timp liber pentru servirea mesei.

   După prânz vom trecerea prin Poarta Sfântă pentru obţinerea indulgenţei iar apoi intrăm în Bazilica San Pietro, muzeul tezaurului (taxă intrare: 7 €), urcare în cupola Basilicii. (taxă intrare: 7 €). Sfânta Liturghie   

   Ziua 3  - duminică, 20 noiembrie

  După micul dejun, vom participa la Sfânta Liturghia celebrată de Sfântul Părinte Francisc în Piazza San Pietro,  urmată de rugăciunea “Angelus”.

  Timp liber pentru servirea mesei.

  După-amiază, vizităm: Piazza di Spagna, Biserica Trinità dei Monti, Basilica Santa Maria Maggiore, Biserica Santa Maria in Cosmedin (aici se află Bocca della Verita).

   Ziua 4 - luni, 21 noiembrie

  După micul dejun, vizităm: Basilica San Giovanni in Laterano, Biserica Scala Santa, Biserica Santa Croce in Gerusalemme. Sfânta Liturghie

  Timp liber pentru servirea mesei.

 După-amiază, vizităm: Biserica San Pietro in Vincoli, Forurile Imperiale, Colosseumul, Palatinul, Forul Roman, Capitoliul.

      Ziua 5 -  marţi, 22 noiembrie

   După micul dejun, vizităm: Basilica San Paolo fuori le Mura, Biserica  Santa Maria in Trastevere. Sfânta Liturghie.

   Timp liber pentru servirea mesei şi cumpărături. (Sugestii: Via del Corso, Via dei Condotti, Piazza di Spagna)

  După-amiază, vizităm: Piazza Navona, Biserica Santa Maria sopra Minerva, Pantheon.

   Ziua 6 - miercuri, 23 noiembrie

   După micul dejun,  se eliberarează  camerele.

   Timp liber sau întâlnire cu Sfântul Părinte Francisc în cadrul Audienţei Generale din Pizza San Pietro.

   Prezentare  la Aeroportul Ciampino până la ora 12:25. Îmbarcarea pe zborul Companiei  Wizz Air cu destinatia Cluj-Napoca. Decolare la ora 14:25 şi aterizare în Cluj-Napoca la ora 17:20. Programul pelerinajului se încheie. 

Preţ: 450 €

   Servicii incluse în preț:

  • 5 nopți cazare la hotel de 3* Roma (Hotel ”Mater Mundi”), camere cu 2 paturi, clasificare locală,

  • 5 mic dejun,

  • biletul  de avion zbor direct Compania  Wizz Air Cluj-Napoca – Roma – Cluj- Napoca,

  • bagaje: bagajul de cală 1 buc.  max. 23 kg de persoană, bagaj de mână mic, dimensiunea bagajului de mână nu trebuie să depăşească  dimensiunile 42X32X25cm, fără lichide, cosmetice, obiecte tăioase sau ascuţite în bagajul de mână,

  • asistenţă turistică în limba română pe toată perioada pelerinajului,

  • îndrumător spiritual,

  • vizite conform programului,

  • broşura pelerinului şi diverse surprize,

  • taxa de oraş,

!!! BONUS – abonament pentru transportul în comun pe toate liniile (7 zile),

!!! BONUS – transfer din aeroport în Roma dus-întors.

   Nu sunt incluse în preţ:

  • asigurare medicală de călătorie - 38 lei (Mondial Assistance),

  • asigurarea STORNO - optională dar recomandată,

  • supliment cameră single,

  • intrările la diverse obiective cu plată,

  • alte servicii decât cele din program,

  • cheltuieli personale.

  Condiții de înscriere:

  • copie carte identitate sau paşaport valabil  6 luni de la data întoarcerii în ţară,

  • avans 250 Euro/ persoană.

  Transfer de persoane din:

  • Huedin,Aleşd,Oradea,

  • Bistriţa, Beclean,  Năsăud, Gherla, Dej, 

  • Zalău, Baia-Mare, Satu-Mare, Carei.

   Preţul pentru transfer se calculează  în funcţie de numarul de persoane transferat.

   GRUP MINIM 25  PERSOANE. 

 

  Vă rugăm să studiaţi aceste informaţii şi recomăndările pentru a fi corect informaţi asupra modului în care se desfăşoară pelerinajul nostru:

Informaţii utile:

1. Costul pelerinajului este de 450 €. Plata se face în euro sau lei (pentru plata în lei se folosește cursul BNR + 2% comision de risc valutar).

2. Prețul este valabil pentru un grup minim de 25 participanți. În cazul în care nu este întrunit numărul de participanți pentru care a fost calculat prețul, organizatorul pelerinajului anunță cu 15 zile înainte de plecare diferența care trebuie achită.

3. La înscriere în pelerinaj se solicită o copie a documentului de călătorie, care va fi folosit de către participant la îmbarcarea curselor Wizz Air: carte de identitate sau paşaport valabile minim 6 luni şi se achită un avans (rata 1) de 250 Euro/ persoană. Diferența (rata 2) se achită cu minim 5 zile înainte de plecare.

4. Vă rugăm să vă asigurați că documentele de călătorie, cartea de identitate sau pașaportul, nu prezintă urme de deteriorare a elementelor de siguranță.

5. Minorii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii pentru a fi lăsaţi să iasă din ţară: să călătorească cu cel puţin un adult însoţitor; să aibă asupra lor acordul ambilor părinţi (sau al părintelui care nu-i însoţeşte) legalizat la notariat; adultul care-i însoţeşte, în cazul în care acesta nu este unul dintre părinţi, trebuie să aibă cazier judiciar pe care să-l prezinte la frontieră.

6. Organizatorul pelerinajului nu răspunde în cazul refuzului autorităţilor de la punctele de frontieră de a primi pelerinul pe teritoriul propriu.

7. În cazul în care o persoană se retrage, trebuie să găsească înlocuitor pentru a nu pierde banii. La schimbarea numelui pentru biletul de avion Wizz Air, înlocuitorul va trebui să achite o taxă de modificare a numelui.

8. În cazul neprezentării pelerinului la locul şi la ora stabilită, indiferent de motiv, acesta va pierde dreptul de a participa şi nu i se va rambursa suma achitată.

9. Prezentare la aeroport cu 3 ore înainte de plecare.

10. Compania aeriană are dreptul de a modifica orarul de zbor, prin urmare, organizatorul pelerinajului nu este răspunzător pentru modificările orarului de zbor sau pentru întârzieri, acestea fiind în responsabilitatea companiei aeriene și a autorităților aeroportuare.

11. Bagaje admise: 1 bagaj cabină – dimensiuni: 42x32X25cm, acesta trebuie să aibă loc sub scaunul din fața dvs, 1 bagajul de cală max. 23 kg de persoană. Transportul bagajelor care depășesc cantitatea admisă este supus unor tarife.

12. Tariful biletului de avion nu include serviciile de catering la bord.

13. În scopul asigurării securităţii pasagerilor, se interzice să aveţi în posesie următoarele obiecte în bagajul de mână: pistoale, arme de foc și arme; arme cu vârf/cu tăiș și obiecte tăioase, instrumente contondente, substanțe explozive și inflamabile, substanțe chimice și toxice, lichide.

14. Clasificarea pe stele a hotelului din program este cea atribuită în mod oficial de Ministerul Turismului din Italia conform standardelor proprii și poate să nu coincidă cu normele de clasificare din România.

15. Cazarea celor 5 nopți la Roma este în Hotelul ”Mater Mundi”3* în camere duble. (http://www.casamatermundi.it)

16. Distribuţia camerelor la hotel se face de către recepţia acestuia; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolvă de către pelerin direct la recepţie, asistat de conducătorul de grup.

17. Pentru anumite facilități din hotel sau din cameră, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, prosoape la piscina etc.); în momentul sosirii la hotel solicitați recepționerului să vă informeze cu exactitate asupra lor.

18. Situația de partaj în cameră dublă este atunci când o persoană dorește să participe în pelerinaj singură, dar nu în cameră single, ci cu altă persoană, necunoscută, de același sex, într-o cameră dublă pentru două persoane. Nimeni, însă, nu poate garanta compatibilitatea între persoane, nivelul de educaţie, igiena sau alţi factori de acest tip. În această situație persoana în cauză solicită la înscriere o rezervare în cameră dublă, sub rezerva că organizatorul pelerinajului va găsi, în timp util, a doua persoană dispusă să participe în pelerinaj partaj în cameră dublă. Dacă nu se va găsi a doua persoană, cel în cauză va achita suplimentul de single sau va accepta cazarea în cameră triplă pentru a putea participa la pelerinaj. Organizatorul nu este răspunzător de achitarea suplimentului de cameră single.

19. Există posibilitatea de a opta pentru o cameră single, pentru acest serviciu se achită o taxă suplimentară iar opțiunea se anunță o dată cu înscrierea în pelerinaj.

20. Se asigură micul dejun, clasificarea serviciilor de masă este conform standardelor din Italia și pot să nu coincidă cu cele din România.

21. Moneda națională în Italia este euro.

22. Întrucât legislația din Italia nu permite decât ghizilor din această țară să ghideze în muzee și în celelalte obiective culturale, ghidul român va face o prezentare într-un loc retras și va asigura traducerea explicațiilor date de ghidul local în situația în care grupul de pelerini hotărăsc angajarea acestuia.

23. Pelerinii au libertatea de a selecta din programul pelerinajului şi obiectivele la care doresc să participe.

24. Programul de vizitare a obiectivelor este intercalat cu vizite pentru shopping.

25. Participanţii trebuie să-şi asume faptul că organizatorul face programul permanent iar dacă doresc să urmeze programul trebuie să se supună.

26. Programul pelerinajului poate fi modificat de către organizatorul pelerinajului, ca ordine de desfăşurare în funcţie de anumite situaţii speciale.

27. Pelerinul are obligaţia de a fi punctual, şi de a respecta indicaţiile conducătorului de grup, fiind direct răspunzător şi suportând toate consecinţele ce decurg din nerespectarea acestora.

28. Nu ezitați să încheiați asigurarea STORNO (odată cu avansul – Rata 1) prin care societatea de asigurări restituie banii în cazul neparticipării în pelerinaj (conform condițiilor de pe polița de asigurare) datorită îmbolnăvirilor, deceselor etc.

29. Vă recomandăm asigurarea medicală deoarece: permite accesul și la serviciile clinicilor și spitalelor private (majoritare în comparație cu sistemul public); suportă cheltuielile de spitalizare, de repatriere medicală cu ambulanța terestră (aeriană) și de repatriere în caz de deces, asistă și ține legătura (24 ore din 24) în străinătate cu asiguratul. iar Cardul European de Asigurări Sociale de Sănătate (CEASS) asigură numai accesul la tratamente medicale de urgență efectuate în sistemul public de sănătate din țările UE și Elveția. În cazul în care pelerinul nu are asigurare medicală, acesta îşi asumă toate cheltuielile medicale în caz de nevoie.

30. Organizatorul este răspunzătoare pentru buna executare a obligaţiilor asumate prin contract, cu excepţia următoarelor cazuri: a) când neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasa a obligaţiilor asumate prin contract se datorează pelerinului b) când neîndeplinirea obligaţiilor se datorează unor cauze de forţă majoră sau unor împrejurări pe care nici oraganizatorul, nici prestatorii de servicii nu le puteau prevedea sau evita (modificări de orar sau de itinerar, întârzieri în traficul mijloacelor de transport etc.).

31. Organizatorul pelerinajului sugerează ca orice reclamație să fie transmisă direct în scris, în vederea rezolvării pe cale amiabilă a sesizărilor, în termen de maximum 5 zile calendaristice de la încheierea călătoriei, urmând ca, în termen de 15 zile, să comunice despăgubirile care i se cuvin pelerinului.

Recomandări

  • Este necesar să purtați îmbrăcăminte decentă şi încălţăminte comodă în timpul pelerinajului.

  • Pelerine de ploaie sau îmbrăcăminte adecvată zilelor ploioase.

  • Vă rugăm să consultați operatorul dvs. de telefonie mobilă privind funcționarea telefonului pe teritoriul Italiei.

 

*NOTĂ:

Prezentul program este parte integrantă a contractului de prestări servicii.

 

1/6

Informații și înscrieri :

 

 

"Pelerinaje  Gabriela" - Persoană de contact:  Gabriela Matei

Mobil: 0742 754 421 sau  0752 757 094

Tel: 0364 412 388

E-mail: pelerinaje.gabriela@yahoo.com

 

Formular de contact: