REVELION LA MEÐUGORJE

29 decembrie - 3 ianuarie 2017

 

 Programul pe zile a călătoriei:

 Ziua 1 - joi, 29 decembrie:

 Plecare la ora 5:00 din Cluj-Napoca de la Sala Sporturilor „Horia Demian„ pe traseul Oradea - Arad - Nădlac - Szeged - Baja - Mohacs - Udvar - Beli Manastir - Osijek - Šamac - Modriča - Sarajevo - Mostar - Međugorje. Sosirea la Međugorje (Bosnia și Herțegovina) este seara târziu în funcţie de trafic şi formalităţile vamale. Călătoria durează aprox. 20 ore, pe parcursul călătoriei se fac scurte opriri din 3 în 3 ore a câte 20 minute. Masa se va servi din pachete proprii (de recomandat sandviciuri). La sosire în Međugorje se face repartizarea în camere duble la hotel Ivona - Felix Doo 3*.

 Ziua 2 - vineri, 30 decembrie:

 Micul dejun, tur de recunoaștere a locurilor de reculegere. Colocviu cu tema - ”Spovada și Euharistia în viața creștinului”. Prânzul. Posibilitate pentru spovadă. Oficiile religioase la Biserica parohială Sfântul Iacob. (de la ora 17:00, traducere simultană în limba română).

 Ziua 3 - sâmbătă, 31 decembrie:

 Micul dejun, urcare pe Colina Podbrdo - locul primelor apariţii pentru rugăciunea rozariul. Prânzul. Posibilitate pentru spovadă. Oficiile religioase la Biserica parohială Sfântul Iacob. (de la ora 17:00, traducere simultană în limba română). Masa festivă de Revelion se va servi la restaurantul hotelului  Ivona - Felix Doo, după încheierea programului religios organizat de parohia din Međugorje.

 Ziua 4 - duminică, 1 ianuarie:

 După micul dejun, ne deplasăm cu autocarul la Sanctuarul Sfintei Fecioare Maria de la Tihaljina pentru a participa la Sfânta Liturghie în limba română şi închinare la statuia Reginei Păcii, vizită la cascada Kravica (taxă vizitare cascadă 2 Euro/persoană). Prânzul. Oficiile religioase la Biserica parohială Sfântul Iacob. (de la ora 17:00, traducere simultană în limba română).

 Ziua 5 - luni, 2 ianuarie:

 Dimineața devreme plecare spre Crucea albastră (la poalele Colinei Podbrdo, vom aştepta apariţia Sfintei Fecioare Maria în rugăciune şi cânt alături de pelerinii din toate colţurile lumii şi vizionara Mirjana). Micul dejun, urcare pe dealul Križevac pentru a parcurge drumul crucii. Prânzul. Posibilitate pentru spovadă. Oficiile religioase la Biserica parohială Sfântul Iacob. (de la ora 17:00, traducere simultană în limba română).

 Ziua 6 - marți, 3 ianuarie:

 Ora 6:00 micul dejun, eliberarea camerelor, îmbarcarea cu bagajele în autocar, întoarcerea spre România cu oprire în orașul Mostar pentru Sfânta Liturghie celebrată în Catedrala franciscană Sfinții Petru și Paul. La întoarcere spre România vom urma acelaşi traseu. Masa se va servi din pachete proprii (de recomandat sandviciuri). Sosirea la Cluj-Napoca, seara târziu, în funcţie de trafic şi formalităţile vamale. Programul pelerinajului se încheie.

 Preţ: 200 €

 Servicii incluse în preț:

  • transportul cu autocarul clasificat 3*, Cluj-Napoca - Međugorje și retur;

  • 5 nopți cazare la Međugorje hotel 3* Ivona-Felix Doo;

  • demipensiune (5 mic dejun în sistem bufet suedez), 4 prânzuri, masa festivă de Revelion;

  • ghid de turism;

  • îndrumător spiritual;

  • deplasările la obiectivele din program se vor face cu autocarul;

  • taxe de autostradă și parcări;

  • broşura pelerinului şi diverse surprize;

  • traducere simultană în limba română la oficiile religioase de seară.

 Nu sunt incluse în preţ:

  • asigurarea medicală de călătorie și asigurarea STORNO - opționale dar recomandate; asigurarea storno, se încheie odată cu contractul de comercializare a pachetului de servicii turistice; în pachet cu asigurarea medicală de călătorie;

  • supliment cameră single - 35 Euro;

  • alte servicii decât cele din program;

  • cheltuieli personale.

 Condiții de înscriere:

  • avans 100 Euro/ persoană, plata finală se achită cu minim 7 zile înainte de plecare;

  • copie carte identitate sau paşaport valabile minim 6 luni de la terminarea călătoriei.

 INFORMAȚII

 Tariful pachetului de servicii este 200 €/ persoană. Plata se poate face în eur sau ron la cursul de referiță al BNR din ziua emiterii facturii. Tariful pentru un copil 3-12 ani este 140 €/copil, copilul beneficiază de loc în autocar iar la cazare va avea pat propiu, deasemenea va beneficia de toate serviciile de masă prevăzute în program. Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie să nu fi împlinit vârsta de 12 ani.

 La înscriere se achită un avans de 100 €/ persoană iar plata finală se achită cu minim 7 zile înainte de plecare. Dacă înscrierea intervine cu mai puțin de 15 zile înaintea plecării, pachetul turistic se va achita integral.

 Plata se poate face la sediul Agenției Cluj-Napoca, Str. Baba Novac, nr.26 sau în conturile bancare:

 Eur - RO06BTRLEURCRT0365622301

 Ron - RO56BTRLRONCRT0365622301

 Banca Transilvania, Cluj-Napoca

 În cazul nerespectării termenelor de plată, Agenția își rezervă dreptul de a anula rezervarea.

 Tariful a fost calculat pentru un grup minim de 35 participanți. Pentru grup 25-34 participanți, tariful se majorează cu 30 euro/ persoană.Turiștii vor fi înștiințați de acest supliment cu 7 zile înainte de plecare.

 Agenția poate anula călătoria în cazul nerealizării numărului minim de turiști (35) și are obligația de a înștiința turistul cu cel puțin 15 zile înainte de data plecării.

 Înscrierea se face cu minim 60 zile înainte de începerea programului.

 Oferta este valabilă până la ocuparea locurilor disonibile. (transport, cazare)

 În cazul în care turistul nu poate să participe la călătorie independent de motivele care stau la baza imposibilității de participare, acesta poate să cesioneze contractul unei terțe persoane care îndeplinește toate condițiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractate, cu obligația de a anunța în scris Agenția cu cel puțin 5 zile înainte de data de plecare.

 În cazul în care Agenția anulează călătoria înaintea datei de plecare, turistul are dreptul: să accepte la același preț un alt pachet de servicii turistice de calitate echivalentă sau superioară, propus de Agenție sau să i se ramburseze imediat toate sumele achitate în virtutea contractului.

 Turistul poate să rezilieze în orice moment, în totalitate sau în parte, contractul. În cazul în care turistul reziliază contractul pentru un motiv care îi este imputabil, el va despăgubi agenția de turism pentru prejudiciul creat acesteia ca urmare a relizieri, el datorează Agenției penalizări după cum urmează:

  • 20% din preţul pachetului, dacă renunţarea se face în intervalul de 29-20 zile calendaristice înainte de data plecării;

  • 50% din preţul pachetului, dacă renunţarea se face în intervalul de 19-10 zile calendaristice înainte de data plecării;

  • 80% din preţul pachetului, dacă renunţarea se face în intervalul 9-4 zile înainte de data plecării;

  • 100% din preţul pachetului, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic sau egal cu 3.

 Turistul trebuie să depună în scris cererea de renunțare la pachetul de servicii turistice la Agenție. În caz contrar, cererea de renunțare nu este luată în considerație.

 Documentul de călătorie este cartea de identitate sau pașaportul valabil/ă minim 6 luni de la terminarea călătoriei.

 Copiii până în 14 ani au nevoie de pașaport individual.

 Conform reglementărilor în vigoare, minorii trebuie să îndeplinească următoarele condiții pentru a fi lăsați să iasă din țară: 1. să călătorească cu cel puțin un adult însoțitor, 2. să aibă asupra lor acordul ambilor părinți (sau al părintelui care nu-i însoțeste) legalizat la notariat; 3. adultul care-i însoțește, în cazul în care acesta nu este unul dintre părinți, trebuie să aibă cazier judiciar pe care să-l prezinte la frontieră.

 Pentru minorul care participă în călătorei neînsoțit de părinți agenția pune la dispoziția acestora următorul număr de telefon: 0038 763 182 779, astfel părinții vor putea sabili contact direct cu minorul.

 Vă rugăm asigurați-vă ca documentele de călătorie cartea de identitate sau pașaportul nu prezintă urme de deteriorare a elementelor de siguranță.

 Agenția nu răspunde în cazul refuzului autorităţilor de la punctele de frontieră de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite să părăsească teritoriul propriu.

 Perioada desfășurării programul este 29 decembrie 2016 - 3 ianuarie 2017, conform programului destinația călătoriei este localitatea Međugorje din Bosnia și Herțegovina,. Ruta de parcurs este: Cluj-Napoca - Oradea - Arad - Nădlac - (Ungaria) Szeged - Baja - Mohacs - Udvar - (Croația) Beli Manastir - Osijek - Šamac - (Bosnia și Herțegovina) Modriča - Sarajevo - Mostar - Međugorje.

 Transportul este asigurat cu autocarul, clasificat pentru transportul turistic în regim internațional 3*.

 Distribuirea locurilor în autocar se face în ordinea achitării avansului începând cu bancheta a doua, locul va fi înscris pe factură, acest loc este valabil pentru toată perioada programul. Locul de plecare este acelaşi cu locul de sosire.

 Turiștii sunt rugaţi să se prezinte la locul de îmbarcare cu cca. 15 - 30 minute înainte de ora comunicată.

 ATENŢIE! Grupul nu va aştepta turiștii care întârzie la îmbarcare.

 În cazul neprezentării turistului la locul şi la ora stabilită, indiferent de motiv, acesta va pierde dreptul de a participa în călătorie şi nu i se va rambursa suma achitată.

 În autocar este interzis consumul de alimente, se fac opriri pentru servirea mesei. Pe parcursul călătoriei sunt prevazute opriri din 3 în 3 ore a câte 20 minute, în staţii peco sau parcări dotate cu toaletă.

 Autocarul va prelua turiștii şi din oraşele în care se tranzitează România. Îmbarcarea se va face astfel:

  • Cluj-Napoca ora 5:00 Sala Sporturilor „Horia Demian„

  • Oradea ora 7:30 Gară

  • Arad ora 10:30 Gară

 Conform noii legislații privind transportul de pasageri pe drumurile din țările Comunității Eurpopene, timpul obligatoriu de staționare al autocarului este de 8-11 ore într-un interval de 24 ore și o zi întreaga la fiecare ciclu de 7 zile. Programul turistic în fiecare dintre zile va începe după consumarea timpului obligatoriu de odihnă al conducatorilor auto.

 La întoarcere spre România vom urma acelaşi traseu pe care l-am parcurs la plecare.

 Îmbarcarea la întoarcere va avea loc la ora 7:00 (ora locală) din fața hotelului (Ivona-Felix Doo), vom face o oprire de 2 ore în orașul Mostar (Bosnia și Herșegovina) conform programului. Sosirea la Cluj-Napoca, va fi noaptea târziu, în funcţie de trafic şi formalităţile vamale.

 Locul de sosire este acelaşi cu locul de plecare.

 Turistul are obligația să respecte locul, data și ora plecării atât la dus, cât și la întors, precum și locurile, datele și orele stabilite pe parcursul programului contractat. Toate cheltuielile și daunele produse ca urmare a nerespectării de către turist a prevederilor locurilor de întâlnire și orarele vor fi suportate de către acesta.

 Turistul este obligat să folosească mijloacele de transport, camera de hotel și bunurile acestora ca un bun proprietar și potrivit destinaței lor. Agenția nu se face vinovată de eventualele pagube produse sau vătămări suferite de turist ca urmare a nerespectării acestora.

 Cazarea celor 5 nopți va avea loc în localitatea Međugorje (Bosnia și Herțegovina), în hotelul 3* Ivona - Felix Doo. Hotelul se află pe str. Kralja Tomislava 63, 88266 Međugorje, Bosnia și Herțegovina. (www.facebook.com/HotelIvona)

 Hotelul Ivona - Felix Doo 3* este situat în apropierea unui parc (Sfântul Francisc) și al Comunității Satul Mamei, la cca. 1 km distanță de biserica parohială Sfântul Iacob, hotelul dispune de 60 de camere (cam. cu un pat; cam. duble cu un pat matrimonial sau cu două paturi separate, cam. triple cu trei paturi separat sau cu un pat matrimonial și un pat separat, cam. patru paturi cu două paturi separate și un pat matrimonial) mobilate modern și dotate cu: baie, uscător de păr, prosoape, climă (nu se percepe taxă pentru acest serviciu), TV prin satelit, Wi-Fi. Facilități hotel: recepție, restaurant, bar, piscină în aer liber, parcare.

 Distribuirea camerelor la hotel se face de către recepţia hotelului asistat de ghidul însoțitor, conform ofertei în camere duble (cu două paturi separate sau un pat matrimonial).

 Există posibilitatea de a opta pentru o cameră single, pentru acest serviciu se achită o taxă suplimentară 7 €/ noapte iar opțiunea se anunță o dată cu înscrierea în călătorie.

 Pentru persoanele care se înscriu singure și agenția nu reușește să găsească un partener de cameră, acesta, va achita suplimentul de single sau va accepta cazarea în cameră triplă.

 Problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolvă de către turist direct la recepție, asistat de ghidul însoțitor.

 Clasificarea pe stele a hotelui din program este cea atribuită în mod oficial de Ministerul Turismului din Bosnia și Herțegovina conform standardelor proprii și poate să nu coincidă cu normele de clasificare din România, agenția nu este răspunzătoare pentru acest lucru.

 În cazul în care hotelul este schimbat din motive care nu țin de agenție, va fi înlocuit cu un altul de aceeași categorie.

Serviciile de masă oferite sunt în regim demipensiune. Conform ofertei: 5 mic dejun în sistem bufet suedez, 4 prânzuri, masa festivă de Revelion. Masa va fi servită la restaurantul Hotelul Ivona - Felix Doo 3*, clasificarea serviciilor de masă este conform standardelor din Bosnia și Herțegovina și pot să nu coincidă cu cele din România, agenția nu este răspunzătoare pentru acest lucru.

 Există posibilitatea de a opta pentru un meniu de post sau vegetarian, opțiunea se anunță o dată cu înscrierea în călătorie.

 Turistul are obligatia de a respecta regulile hoteliere internaționale sau regulile hoteliere specifice, să nu deranjeze alți clienți din hotel, să păstreze liniștea, să nu consume alimente în cameră, să nu distrugă/deterioreze/păteze obiecte din camere. Necunoașterea acestora, nu exonerează turistul de la răspundere.

 În cazul modificării unei dintre prevederile esențiale ale contractului, cum ar fi: serviciile incluse în pachet, datele de călătorie, modificarea categoriei unității de cazare. Agenția are obligația de a informa turistul cu cel puțin 15 zile înainte de data începerii călătoriei.

 Turistul trebuie să anunțe Agenția în cazul de solicitări speciale.

 Programul călătoriei durează 6 zile, agenția va respecta obiectivele prevăzute în contract. Ghidul însoțitor poate modifica, ca ordine obiectivele din program în funcţie de anumite situaţii speciale.

 Turiștii trebuie să-şi asume faptul că ghidul însoțitor face programul permanent iar dacă doresc să urmeze programul trebuie să se supună.

 Programul de rugăciune și vizitarea obiectivelor este intercalat cu sesiuni de shopping, programul nu este obligatoriu, fiecare turist poate selecta punctele de interes.

 Turistul are obligaţia de a fi punctual, şi de a respecta indicaţiile ghidului însoțitor, fiind direct răspunzător şi suportând toate consecinţele ce decurg din nerespectarea acestora.

 Touroperatorul, în pachetul de servicii de circuite culturale prestează și servicii de ghid turism din partea agenției, dar legislația internațională nu permite ghidajul în muzee și la obiective turistice de către ghidul român; prezentarea obiectivelor se va face în autocar de către ghidul român, acesta va asigura traducerea explicațiilor date de ghidul local în situația în care grupul de turiști hotărăște angajarea acestuia.

 Facultativ, turistul are posibilitatea încheierii unui contract de asigurare.

 Agenția recomandă încheierea unei asigurări storno de călătorie (odată cu achitatrea avansului) societatea de asigurări restituie banii în cazul neparticipării în călătorie (conform condițiilor de pe polița de asigurare) datorită îmbolnăvirilor, deceselor etc. Costul unei asigurări storno de călătorie este de 36 Ron/ persoană la Societate de Asigurare Mondial Assistance. Se poate opta pentru o asigurare storno - pachet travel la costul de 47 ron/persoană la Societate de Asigurare Mondial Assistance, această asigurare storno în momentul începerii călătoriei se transformă automat în asigurare medicală (suma acoperită pentru asigurarea medicală est de 30 000Eur.)

 Vă recomandăm asigurarea medicală deoarece: permite accesul și la serviciile clinicilor și spitalelor private (majoritare în comparație cu sistemul public); suportă cheltuielile de spitalizare, de repatriere medicală cu ambulanța terestră (aeriană) și de repatriere în caz de deces, asistă și ține legătura (24 ore din 24) în străinătate cu asiguratul, iar Cardul European de Asigurări Sociale de Sănătate (CEASS) asigură numai accesul la tratamente medicale de urgență efectuate în sistemul public de sănătate din țările UE și Elveția iar Bosnia și Herțegovina nu face parte din țările UE.

În cazul în care turistul nu are asigurare medicală, acesta își asumă toate cheltuielile în caz de nevoie.

 Asigurarea storno și medicală pot fi încheiate în Agenția noastră de turism.

 Agenția nu se face vinovată de eventuala nerespectarea a obligațiilor stipulate în polițele de asiguare contractate prin intermediul Agenției, deoarece aceasta este doar intermediar între turist și asigurator.

 Turistul este asigurat pentru rambursarea cheltuielilor de repatriere şi/sau a sumelor achitate de acesta, în cazul insolvabilităţii sau falimentului Agenţiei, la Societatea de Asigurare CITY INSURANCE SA, cu sediul în București Poliţa de asigurare nr.000000468 valabilă până la data de 06.10.2017. (vezi detalii asigurare rambursare contract cadru de comercializare a pachetelor de servicii turistice )

 În cazul în care, după începerea călătoriei, o parte importantă din serviciile prevăzute în contract nu este realizată sau agenția de turism constată că nu le poate realiza, aceasta este obligată: să ofere turistului alternative corespunzătoare în vederea continuării călătoriei turistice, fără majorarea prețului; să restituie turistului sumele ce reprezintă diferența dintre serviciile achitate și cele efectiv prestate în timpul călătoriei; în cazul în care nu pot fi oferite turistului alternative corespunzătoare sau acesta nu le acceptă din motive întemeiate, să asigure fără costuri suplimentarea transport retur al turistului la locul de plecare ori în alt loc agreat de acesta și, după caz, despăgubirea pentru serviciile neprestate.

 Deficiențele constatate de către turist la fața locului, cu privire la realizarea pachetului de servicii contractat, vor fi sesizate prompt, în scris, atât prestatorului de servicii, cât și agenției de turism.

 Agenția este răspunzătoare pentru buna executare a obligaţiilor asumate prin contract, cu excepţia următoarelor cazuri: a) când neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă a obligaţiilor asumate prin contract se datorează turistului; b) când neîndeplinirea obligaţiilor se datorează unor cauze de forţă majoră sau unor împrejurări pe care nici agenția, nici prestatorii de servicii nu le puteau prevedea sau evita (modificări de orar sau de itinerar, întârzieri în traficul mijloacelor de transport, defectarea mijloacelor de transport, accidente, blocaje, lucrări sau reparații pe drumurile publice); neîndeplinirea grupului minim ca urmare a unor renunțări de ultimă oră c) când neîndeplinirea obligațiilor se datorează unui terț care nu are legătură cu furnizarea serviciilor prevăzute în contract, iar cauzele care au determinat neîndeplinirea obligațiilor au un caracter imprevizibil și inevitabil.

 Agenția are obligația să furnizeze în scris turistului sau prin orice mijloace de comunicare electronică convenite în scris cu turistul (e-mail, sms), cu 3 zile, înanite de data plecării, următoarel informații:

  • Locul de îmbarcare și ora, locul ce urmează să fie ocupat în mijlocul de transport;

  • Persoana de contact;

  • Pentru călătoriile minorilor neînsoțiți de părinți, informații care să permit părinților stabilirea unui contact cu copilul sau cu responsabilul de la locul cazării copilului.

 Pentru respectarea acestei prevederi, rugăm participantul în călătorie să complecteze „Fișa turistului„ odată cu achitarea avansului.

 Reprezentantul Agenția pentru această călătorie este Dna Matei Gabriela-Roxana.

 Numerele de apel de urgență sunt: 0038 763 182 779 sau 0040 752 757 094;

 Adresa de e-mail: pelerinaje.gabriela@yahoo.com.

 Agenția de turism recomandă turiștilor contactarea acesteia cu 24 de ore înainte de plecare pentru reconfirmarea detaliilor de îmbarcare.

 În cazul în care turistul este nemulțumit de serviciile turistice primite, acesta are obligația de a întocmi o sesizare în scris la fața locului, clar și explicit, cu privire la deficiențele constatate, legate de realizarea pachetului de servicii turistice contractat, ce se va transmite prompt atât reprezentantului Agenției, cât și pretatorului de servicii turistice.

 Datele de contact ale Agenției Pelerinaje Gabriela:

 Cluj-Napoca, str. Baba Novac nr. 26

 Telefon: 07427 544 421

 E-mail: pelerinaje.gabriela@yahoo.com

 Atât Agenția, cât și prestatorul de servicii turistice vor acționa imediat pentru soluționarea sesizării. În cazul în care nu este soluționată sau este soluționată parțial, turistul va depune la sediul Agenției o reclamație în scris, în termen de maximum 5 zile calendaristice de la încheierea călătoriei, Agenția urmând ca, în termen de 30 de zile calendaristice, să comunice turistului despăgubirile care i se cuvin, după caz.

RECOMANDĂRI:

  • Îmbrăcăminte decentă şi încălţăminte comodă în timpul călătoriei.

  • Pelerine de ploaie sau îmbrăcăminte adecvată zilelor ploioase.

  • Pentru transportul cu autocarul o pernă pentru gât.

  • În cazul în care pe parcursul călătoriei doriţi să vă achiziţionaţi diferite lucruri din Ungaria vă recomandăm să aveţi la dvs. forinţi, în Croaţia precum şi-n Bosnia-Herţegovina (la Međugorje) moneda folosită este eur.

  • Pe parcursul călătoriei nu este timp pentru a servi masa la restaurant, din acest motiv participanţii sunt rugaţi să îşi ia cele necesare de acasă, masa se va servi din pachete proprii, de recomandat sandviciuri iar lichidele sunt de preferat sa fie în sticle de jumatate de litru.

  • Vă rugăm să consultați operatorul dvs. de telefonie mobilă privind funcționarea telefonului pe teritoriul Ungariei, Croației şi Bosniei și Herțegovina.

  • Pentru traducerea simultană este nevoie de radio FM sau telefon mobil cu căşti.

 

 Prezentul document constituie anexă la contractul de prestări servicii.

Contact

Cluj-Napoca, Baba Novac nr.26

Mobil: 0742 754 421

E-mail: pelerinaje.gabriela@yahoo.com

Hartă

Link-uri utile 

Documente agenție

Rețele sociale

  • Facebook Social Icon

Prietenii noștri pe facebook

Newsletter

Abonează-te pentru a primi ofertele noastre.